TARPTAUTINIS CHORŲ FESTIVALIS "WE ARE SINGING CRACOW"

Gegužės 12 – 15 dienomis mūsų mokyklos berniukų ir jaunuolių choras „Varpelis“ lankėsi Krokuvos mieste, kur vyko tarptautinis chorų festivalis „ We Are Singing Cracow“.
Važiuodami į Krokuvą, aplankėme nuostabų Varšuvos senamiestį.
Varšuva – didžiausias Vidurio Europos miestas, ilgą laiką buvęs ne tik Lenkijos, bet ir Abiejų Tautų respublikos sostine. Į vyksusius seimus Varšuvos karalių rūmuose karietomis rinkdavosi bajorai iš visos mūsų šalies.
Buvo be galo įdomu klausytis lietuvių gidės, kuri pateikė daug informacijos apie karališkuosius rūmus (XVI – XVII a.), įvairų architektūrinių stilių bažnyčias, Šv. Trejybės bažnyčios istoriją, senąją Varšuvos katedrą, Lenkijos parlamento, prezidento ir centrinės valdžios įstaigų buveines, mokslo, kultūros centrus, apie nacionalinį muziejų su jame eksponuojamais žymiais paveikslais.
Muzikinis festivalis vyko dvi dienas. Krokuvos miestu gėrėjosi ir vieni kitų balsais džiaugėsi devyni kolektyvai iš įvairių Europos šalių. Pirmas koncertas vyko valstybinėje Wladislawo Żelenskio vardo muzikos mokykloje. Antras koncertas vyko Veličkos druskų kasyklose. Turėjome garbės dainuoti nuostabioje kasyklų koncertų salėje. Sulaukėme karšto klausytojų palaikymo ir aplodismentų. Atliekant bendrą muzikinį kūrinį, dalyvavo visi festivalio chorai, o mūsų mokyklos mokinys Matas Gulbinas ir Ringailė Ramašauskaitė (mūsų moksleivio ir choristo Domininko sesė) iš Babtų choro „Gynia“, pasirodė kaip solistai. Patirtis ir jausmas neapsakomas!
Laisvu metu aplankėme karališkąją Vavelio pilį, Krokuvos katedrą, Šv, Marijos baziliką įžymioje turgaus aikštėje, sužinojome ir papildėme savo žinias apie Krokuvos senamiestį, Jogailos universitetą ir jo biblioteką, Lenkų mokslų akademiją, Krokuvos nacionalinį muziejų.
Grįždami į namus, dar kartą stabtelėjome Varšuvoje ir aplankėme Frederiko Šopeno muziejų.
Gyvais kelionės įspūdžiais dalinamės ligi šiolei. Po užtrukusių karantinų buvo gera vėl džiaugtis bendryste kartu dainuojant, keliaujant, daugiau ir įvairiapusiškiau pažįstant vienas kitą.